test

quinta-feira, 2 de junho de 2011



Join the Group! You will find many nice Hints!


June 1st ~ 1PM SLT Official Start Time
June 15th ~ End day of Hunt


Start Location is here

You have 76 nice stores on this Zombie Popcorn Hunt

ZombiePopcorn at a Zombie Sim!



Glam Affair,Muka,Sweet Lennard,Mina Hair

Glam Affair,Muka,Sweet Lennard,Mina Hair,La Malvada Mujer

ZombiePopcorn Hunt Muka,Glam Affair, La Malvada Mujer,Mina Hair,Sweet Lennard

ZombiePopcorn Hunt Muka,Glam Affair, La Malvada Mujer,Mina Hair,Sweet Lennard



Outfit: *MUKA* for ZombiePopcorn Hunt - #6 here
Skin:-Glam Affair - Layla Light skin - my sweet vampire - #57 here
Tatoo:La Malvada Mujer- true love for ZombiePopcorn Hunt - #39 here
Hair:MINA Hair - Tinke - Moonlit for ZombiePopcorn Hunt - #29 here
Boots:SWEET LEONARD for ZombiePopcorn Hunt - #52 here
Poses:LAP Not Free
Del May Not Free

Nenhum comentário:

Postar um comentário